søndag 1. desember 2013

1.desember

Tenk 1.desember! I år kom adventstiden litt for fort for meg. En supertravel siste uke på november, og en minst like travel helg, har gjort at adventsstaken ikke ble klargjort før i morges... For vi måtte jo tenne lys ved frokostbordet!
Jeg har flere sett med adventstall, så de skal jeg prøve å finne i løpet av dagen. 
Men fire kubbelys, en engel, og et mosehjerte ble enkelt og fint. 
No tenner vi det første lys, 
åleine må det stå!
Vi venter på det vesle barn,
 i krubba lagt på strå.
Rundt frokostbordet gikk debatten på om krybben var på strå, eller på skrå...
Ikke lett å være 4 år og påståelig! Men jammen har de litt å lære oss disse små. Selv om huset langt fra er ryddig, og reint, er det så kjekt å se gleden, og forventningen over tida vi er inne i! Håper at vi alle kan klare å nyte dagene, og ikke bare stresse avgårde med alt vi skal rekke før jul! Det er iallefall mitt store adventsønske, og klare å roe ned...
Ønsker deg en fin 1.søndag i advent!



3 kommentarer:

  1. Flotte ord og skjønne bilder ♥
    Ønsker deg en fin søndag sammen med familien din :)

    God klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så fine bilder,trur mange føler at det kom brått på iår kanskje fordi tida går fort og me har hatt ein fin høst uten at det har vært så kaldt:)
    Fin tid framover og det beste er å kose seg så best ein kan:)
    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjære gode deg! Vet du, jeg ble SÅ gla for å se at du hadde vært innom bloggen min igjen :) det gledet masse, for du har vært savnet- så det så! Nå jeg har lest først om stuen deres - og jeg må bare si ett ord: lekkert! DIGGET tapeten - den var superkul :) akkurat min stil faktisk ;) også er det kos å se på bilder og lese om din advent og sånt - og jeg håper du har fine adventsdager med mye fred og ro og lite stress og mas.
    Jeg er ikke supergod på kommentarer for tiden,helsa streiker og jeg orker rett og slett ikke så mye - men jeg ville så gjerne innom deg og si hei :) mange klemmer til deg <3

    SvarSlett