tirsdag 19. juli 2011

Sommerlykke...

Gå barbeint i gresset...
                                                  Slappe av i høyet...
                                       Kjøre ordentlig traktor sammen med Besten...
                                  Spise fotballis med tyggiskule i bunnen...
                                 Spise sure rips sammen med en blid kusine...




                             Prøve de nye flytemadrassene i "litt" for kaldt vann...
                              Kose seg på stranda med bøtte og spade...

2 kommentarer:

  1. Svigerinne_Sigrun20. juli 2011 kl. 01:01

    Kjære Kristin, det ser herlig ut med Fitjarferie i godvær! Og du er jammen flink til å ta gode bilder :) Særlig det av Tobias i høyet var utrolig blink-skudd. Klem fra Sigrun

    SvarSlett
  2. Hei Kristin :) No var det veldig lenge sida eg har lagt igjen helsing her hos deg. Eg har vore litt fraværande i blogglandia i det siste, som du sikkert har skjønt. Håper alt går bra med dåke og med flyttinga. Har veldig lyst å treffe deg! Akkurat no ferierer me, men etter den 15. august er eg med! Kan du sende meg ein mail med mobilnummeret ditt? Gleder meg masse til å treffe deg "live". Fortsatt god sommar :) Klem fra Kristina

    SvarSlett