søndag 6. mai 2012

Blogg-award igjen!



 Her om dagen fikk jeg en super overraskelse fra den nydelige bloggen Notre de Maison. Hun ville gi meg en award:





Awarden er laget for å vise fram bloggere med under 200 følgere, og jeg må jo si jeg blir rørt og glad når hun velger å gi den til meg! Tusen takk kjære du!
 
 "In order to accept the award; the recipient will:
Thank the person who gave You the award.
Link back to the persons blog.
Copy and paste the award to your blog.
Present the award to 3 - 5 blogs of 200 followers or less
that you feel deserve this recognition.
Let those blogs know by leaving them a comment".
 
Det er mange flotte blogger rundt i blogglandia, og jeg kunne gitt awarden videre til maaaaange! Men her er iallfall et utvalg som jeg velger å gi awarden videre til:

Mirjam med bloggen Mirjams drøm 
Bente med bloggen Loftkroken 
Kristina med bloggen Nord i bygdo 
Britt Kirsti med bloggen Hos oss i Nøkkeldalen 
Lillian med bloggen Millas Blåbærtua 

Ta turen inn til de forskjellige, og bli inspirert! Har forresten glemt å si at jeg har fått enda en award av Mirjams drøm... Denne har jeg svart på tidligere her.

10 kommentarer:

  1. Ååå det var litt av en oppmuntring :)) ♥♥
    Så mange blogger, også velger du meg blant alle de:)
    Slikt er koselig ♥
    Jeg setter masse pris på deg også,det er noe varmt og trivelig over bloggen din.Det er fordi personen bak er akkurat slik tror jeg ♥

    Klemmer til deg fra meg ♥

    SvarSlett
  2. Jeg glemte helt å gratulere deg,skamme meg !
    GRATULERER MASSE skikkelig velfortjent ♥

    Klemmis

    SvarSlett
  3. Gratulere så masse at du fekk ein Award til,det er så velfortjent,du har ein så flott og koselig blogg:)og tusen takk for at dei ville gi ein til meg,det setter eg kjempestor pris på;) lage et innlegg ikveld om det eg:)ein forsatt flott søndag til deg.
    Klem fra Lillian.

    SvarSlett
  4. Hei Kristin!
    Gratulerer så mye med velfortjent blogg-award:)
    Det er så fint og koselig hos deg at det er ikke rart du fikk den!
    Tusen takk for at du gir en til meg....tror faktisk det blir min 4.til sammen ;)
    Håper du har hatt en nydelig helg!
    Fin søndag videre til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. God kveld Kristin! Tusen takk for award! Blir veldig glad når andre setter pris på bloggen min (og ekstra glad når det kjem frå deg, min gode venn:) For to-tre dagar sidan bestemte eg meg for å vere ein awardfri-blogg (har eit lite merke på sida i bloggen min som seier det, men ganske nytt så ikkje så rart om du ikkje har lagt merke til det). Kjem derfor ikkje til å sende den vidare, men likevel, tusen takk for gode ord!

    Me snakkast! Klem (jonas er frisk igjen så no er me klare til nye treff)

    SvarSlett
  6. gratulerar med velfortjent award, bloggen din er utrulig koselig!! både tekstane og bildene!
    Og så utruleg koselig at du ville sende den vidare til meg! skal snart svare på den!
    ha ein fin søndagskveld! klem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med alle awarder du får :) De er deg vel unt - du har en skjønn blogg og er et skjønt menneske som gir mye! :) Ønsker deg gode dager i kommende uke! klem :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med velfortjent award - koselig å bli satt pris på på denne måten!!!
    Ønsker deg en super uke videre :)

    Klemmer fra Hildegunn

    SvarSlett
  9. Ville bare innom å si GOD HELG til deg ♥
    Håper du har det bra :)

    Klem Bente

    SvarSlett
  10. Er bare innom en liten svipp hos deg, Var en stund siden jeg hadde sett eller hørt noe fra deg, men jeg håper du har gode dager!! :) Ønsker deg en fin-fin helg med masse glede!! God klem fra meg til deg :)

    SvarSlett