tirsdag 17. april 2012

Blogg-award

Uff, bloggtørken er visst ikke over enda allikevel... Men bare vent, plutselig er jeg tilbake!! Jeg har som tidligere nevnt fått en award- min første faktisk. Og det synes jeg er stas! Nå har jeg aldri hatt noen ønsker og forventninger om skyhøyt antall treff og følgere, men det er jo klart jeg setter pris på at andre setter pris på det jeg skriver!
Denne figuren fra Willow tree heter Courage- altså MOT
 Millas Blåbærtua skriver så fint "eg synest du har ein så koslig og reflekterende blogg med så masse fint du viser:)alltid kjekkt med innlegg fra deg!" Så da tar jeg utfordringen!

1.Man skal linke til den man mottok awarden fra.
2.Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere som har mindre enn 100 lesere.
3.Man skal besvare 5 spørsmål.
 
Hvorfor begynnte du å blogge?
Jeg begynte å blogge for litt over et år siden (oi, kanskje på tide med en giveaway?). Vi har familie og venner over hele landet, og dette blir litt erstatning for brev kanskje... I tillegg oppdaget jeg interiørbloggeverden for fem år siden, og har siden hatt veldig lyst til å starte en blogg, men har liksom ikke følt helt at jeg har så mye å bidra med...

Hvilke blogger følger du?
Flest interiørblogger, men også (hva skal man kalle det...) reflekterende blogger med et dypere budskap, og venner og familie sine blogger.

Favorittfarge?
Alle farger er vel vakre i de rette omgivelsene, men interiørmessig liker jeg lyse farger, pasteller, støvete farger. Mener at vi i dette landet med mørketid og dårlig vær må omgi oss med lyse, glade farger:)

Favorittfilm?
Liker romantiske komedier som ender godt!! Er alt for mye elendighet i verden til at jeg orker å se krim, og spenningsfilmer... Love Actually er et "must" før jul...

Hvilke land drømmer du om å besøke?
Akkurat nå drømmer jeg om Tyrkia, siden vi har bestilt tur i september. Har lyst til å se verden, og håper på lottomillioner inn i reisekassa!

Jeg vet ikke helt hvem som har fått awarden tidligere, og siden jeg snart skal på jobb, tror jeg at jeg sender den videre til alle som føler de fortjener det! Det er så mange flinke og flotte bloggere der ute, som fortjener hederlig omtale! 
Ønsker deg en fin tirsdag- her skinner solen!
    

4 kommentarer:

  1. Så kos å bli litt mer "kjent" med deg :)) Ha en strålende dag. Klem :)

    SvarSlett
  2. Så kjekt du ble satt pris på :))
    Gratulerer masse ♥

    Ha en nydelig dag !

    Klemmer & SMIL

    SvarSlett
  3. Gratulerer med blogg award!
    Virkelig fortjent :)
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  4. Du er en av mine favorittblogger!
    Så jeg velger å gi deg en Blogg Award :)
    Klem Mirjam

    SvarSlett