mandag 9. mai 2011

Kom mai du skjønne milde!

Nå har det vært stille på bloggen min, men her hjemme er det ikke stille!
Mai har vært preget av mye jobb, omganssjuke, dugnader og nydelig vær! Har endelig fått plantet litt ved ingangspartiet. Tør ikke plante noe særlig mer enn stemor enda jeg- har brent meg på nattefrost natt til 16 mai en gang før... Men etter 17. mai blir det mer blomster!
Stemor på en loppiskrakk. Lykta er den gamle fjøslykta som mine besteforeldre brukte.

Her er det stemor og lavendel som pryder verandaen!
Melkespannet kjøpte jeg på auksjon for en del år siden.

Lavendel og klematis
17 mai nærmer seg. Fjorårets bilde med en forslått lillemor. Jammen har hun ikke klart å fått et sår på akkurat samme sted nå også. Håper det gror på en uke!
Hele familien:)

Og med dette ønsker vi mai varmt velkommen!

3 kommentarer:

  1. Så fint du har pynta. Likte den grønne krakken din. :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig ord fra deg:) Så koselig du hadde gjort det på trappa. Den loppiskrakken sette prikken over i'en:)

    Legg meg til som følger og gleder meg til å sjå meir:)
    Klem fra Torill♥

    SvarSlett
  3. dåkker e så fin atte...klem

    SvarSlett