onsdag 16. mars 2011

Singing in the rain

For snart tre år siden investerte jeg i Ilse Jacobsen støvler, og det har jeg ikke angret på (Ved nærmere ettertanke ble jeg vel kraftig sponset...). De er verdt hver krone! Med disse støvlene har jeg gått tørrskodd i regn, slaps og snø, og i tillegg er de jo fine å se på.
skulle nesten tro jeg var sponset...
Selv om beina har vært tørre, har jeg lenge hatt lyst på en regnkåpe. Regnjakker er ikke det plagget som er mest flaterende (iallefall ikke på meg!), og det er viktig å føle seg vel selv om været ikke er bra! Ikke sant? Problemet har vært at alle regnkåpene jeg har sett har vært ganske så dyre, helt til i går!

Grå med hvite prikker til den nette sum av 299 kroner! Et kupp synes jeg!

Hvor jeg fant den? Jo på Europris!! Så da ble den med i handlekurven i tillegg til tøymykner. (Det var det jeg egentlig skulle ha...)For den litt mer vågale finnes den også i rødt med hvite prikker.
Så nå er jeg klar for all slags vær!

7 kommentarer:

  1. Virkelig supert, både støvler og regntøy. Tenk at du fant det på europris! Herlig!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er som har Ilse Jacobsen-støvler! Det har jeg hatt lyst på lenge! Den regnkåpen så veldig fin ut, kanskje jeg skulle tatt meg en tur på europris jeg oxo?

    SvarSlett
  3. Kjempefin regnjakke!! Trur eg må ha meg ein tur på Europris. Eg har også Ilse Jacobsen støvlar, men kvite...dei blir veldig fort skitne,men gode og varme er dei. Ha ein fin dag og takk for koseleg kommentar på bloggen min:)

    SvarSlett
  4. fiin! No fekk eg òg lyst på Europris-tur, sjølv om eg strengt tatt har ei regnjakke som funkar fra før... Har òg dei samme Ilse-støvlane, og brukar dei så masse at eg av og til må gøyme dei vekk for å ikkje "bruke dei opp":)

    Ha ein fine kveld!
    klem

    SvarSlett
  5. kjøpte meg regnjakke i Stockholm, helt hvit - og nye rosa støvler med rødt mønster på Din Sko - og siden har vi hatt oppholdsvær!!

    SvarSlett
  6. Vakker og stilfull blogg, Kristin! Du er en fantastisk flink fotograf: sort/hvittbildene av ungene til høyre på siden er supre!
    God helg fra oss to på Tiller

    SvarSlett
  7. Flott blogg, Kristin - og kjempekoselig med bilder!
    Reidun

    SvarSlett