fredag 28. september 2012

Kanskje på tide...

...å vekke opp bloggen etter en lang sommerdvale...
Sommeren har vært lang og god, og bloggelysten totalt fraværende. Men nå når høsten sniker seg fram, kjenner jeg at det frister å ta opp bloggingen igjen.

Sommeren 2012 kort oppsummert:
-jordbær på strå
-bading i iskald Trondheimsfjord
-koselig dager og kvelder sammen med venner og familie
-faktisk ganske bra vær
-bursdag for lillebror
Her avbildet i matrosdress sydd av mor i 9. klasse...
Stolt eier av egen traktor...

-burdsdag og skolestart for lillemor
Ønsker alle som er innom en fin fredagskveld! Her er vi litt småpjuske, med feber, så vi satser på en rolig helg!

8 kommentarer:

  1. Jepp no var det på tide med et livstegn,hihi så koselig å sjå fine bildene dine fra sommeren,skjønne barn du har:))
    Masse god bedring til dere som ikkje e heilt iform,dessverre tida for det nå..
    Ei flott helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åå, skjønne du og familien din ♥
    Kjekt du er tilbake,fullt lov å ta pause vet du :)
    Nydelige bilder du viser ♥ smelt smelt

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett
  3. Endelig! Velkommen tilbake :)
    Har savnet deg!
    Herlige bilder du viser!
    Gleder meg tl høstlig inspirasjon fremover.
    Ha en flott helg skjønne deg!
    Klem Mirjam

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake!! Du har vært savnet! ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Kristin:)
    Så koselige bilder:)Og skjønne unger!!:)
    Så kjedelig med feber i hus...:/ Ønsker dere god bedring, og håper dere får en fin helg:)
    God klem fra Camilla:)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så flotte bilder og søte barn! Har selv tre små- så legger meg til som følger hos deg jeg! Allltid gøy å følge andre småbarnsmødre!

    Ha en flott uke!

    Klem Ragnhild

    SvarSlett
  7. Næmmen, der var du jo!! <3 Endelig :) jeg har vært borte lenge selv - så dette innlegget ditt har du lagt ut mens jeg har vært totalt fraværende på nett - men så fantastisk herlig å "se" deg - og at du gir små glimt fra sommeren og viser oss fine bilder. Jeg håper dvalen og sommeren har gjort deg og dere godt - også håper jeg se deg mer her nå :) ikke forsvinne igjen, jeg har savnet deg! god klem til deg med ønske om en fin uke

    SvarSlett
  8. ...innom for å si jeg savner deg...igjen!! takk for titten på nydelige barn og bilder...jeg tror jeg har kommentert her før, men borte er kommentaren...(evt er hukkomelsen min borte, hehe...) håper du har det bra? mange klemmer din vei

    SvarSlett