søndag 23. desember 2012

Lille julaften

Så er vi her igjen-dagen før dagen! Bloggen har virkelig ikke blitt vekket opp sånn som jeg hadde planer om, men vi får se etterhvert! Her er iallefall en lynoppsummering av adventstiden 2012...
Kakene er bakt...
 Huset er nesten ferdig pynta...
Store og små gleder seg veldig...
selv om adventstiden har vært mye preget av sykdom hos oss...
Heldigvis er det forbigående, og vi er heldige som har alle vi er glade i rundt oss!
Engler og svibler er på plass...
Lillemor baker lussekatter...
Og de er spist opp for lengst...
Snøen har vært her, og reist igjen!
Ønsker alle som er innom en fin kvelden før kvelden. Her er det mandel i grøten, grevinnen og hovmester, prøvesmaking på juleøl, og pynting av tre etter at ungene er i seng. Tradisjon!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig å se at du er her igjen :)
    Ser ut som ventetiden har vært fin!
    Ønsker deg og dine en herlig jul!
    Klem fra meg ;)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du titter innom,eg klarer ikkje å holde meg unna bloggen ein dag men den er blitt ein stor hobby og fungerer som rein terapi for meg,veit nesten ikkje kva eg hadde gjort uten:)
    Ser ut som dere har kost dere i adventstiden!
    Vil ønske deg og dine ei riktig god jul!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så kjekt å sjå små glimt fra din skjønne familie igjen:) Vil ønske deg og alle dine ei god og velsigna julehelg. Håper de alle får vere friske og raske og nyte dei fine dagane i lag. Klem frå alle oss 5 nord i bygdo ♥

    SvarSlett