torsdag 21. november 2013

Livstegn...

Jaja, da prøver jeg å vekke bloggen til live igjen. Etter å hatt julestemning på bloggen i snart et år, er det på tide å lete fram den samme stemningen igjen... Bloggelysten har vært totalt fraværende, men har kommet snikende den siste måneden. Så da gir jeg det en sjanse!
Vi har bygd, og flyttet inn i nytt hus siden sist. Enhver interiørglade jentes store drøm! Men å bygge hus med tre barn, jobb og livet som ikke stopper opp har vært en heftig prosess, ihvertfall for min del... Men nå begynner ting å komme på plass, og jeg kan merke snev av overskudd innimellom...
Jeg har lekt meg litt med mose de siste dagene. Det gir litt julestemning uten at det er julepynt...
Ønsker deg en god dag, og husk å ta vare på de rundt deg!
Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Alt til sin tid er det ikke det - det heter da ? :) Noen ganger eller ganske så ofte så må man prioritere. Koselig å se deg her igjen i hvert fall uansett.

    Nydelige mose hjerter og koselig med som kan pyntes med en stund før jul også uten at det er for julete :)

    God helg klem Monica

    SvarSlett
  2. Så koselig å sjå deg igjen her inne,kjempelenge siden sist men håper du kommer innom litt oftere:)
    Det er ikkje alltid ting legger seg sånn til rette at ein får blogge men godt du ikkje hadde gitt den heilt opp:)

    God helg til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett