onsdag 6. april 2011

Kjøkkendetaljer og sunn snacks

Tusen takk for koselige og oppmuntrende kommentarer på forrige innlegg! Lillebror freser rundt med armen hengende. Tempoet er ikke noe roligere, og det er i grunnen bare om natten vi merker noe på han. Det har blitt litt mer utfordrende å få snudd seg. Han ligger nemlig ikke rolig da heller...
I rolige stunder prøver jeg å kose meg med en kopp kaffe. Kjøkkenet er nok det rommet jeg tilbringer mesteparten av tiden når jeg er hjemme, bortsett fra soverommet da! Kjøkkenet mitt er hverken stort, dyrt, eller fancy, men det er veldig koselig synes jeg. Siden det ikke var istand til å bloggifiseres i helfigur akkurat nå, blir det noen søte detaljer.
 Nydelige kopper fra kremmerhuset!
Sinkskilt med viktig tekst!
Gammel hylle med koselig boks og hjerteranke...

Siden vi er på kjøkkenet skal dere få et tips til sunn godis, som faktisk også ungene synes var godt.

Ristede mandler! 
Skåld mandler, og legg de på et stekebrett. 
                        Stek de ca 20 min på 200 grader, til de er lys brune. 
                                  Følg med, for de blir veldig fort for mye stekt!
Ikke noe egnet til små barn selvfølgelig!

Veldig godt og enkelt!


Husreglene henger over døra...

6 kommentarer:

  1. Så koselege detaljar frå kjøkkenet ditt! Koppen med rosemønster var kjempesøt. Fin header du har fått også. Håper det går bra med vesleguten din ♥ Tenker på dåke. Jenta vår på snart 6 brakk armen i fjor. Det var verst dei første 3-4 dagane, etter det gjekk det veldig bra. 3 veker går heldigvis fort. Klem Kristina

    SvarSlett
  2. God kveld,ja treskoene er gode å ha på.Det er som sagt helse tresko,og jeg har hatt mine i et år nå og synes de er gode på beina..Har solgt noen til folk som jobber i helsevesenet..
    Ønsker deg også en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Koselig stemning her hos deg. Likte veldig godt hyllen med den fine boksen på, supersøt kopp fra kremmerhuset også.

    SvarSlett
  4. Hei.
    Fant deg via via. ;)
    Så koselige bilder fra ditt hjem.
    Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Hei! Så koselig at du vil følge med hos meg, velkommen! Legger meg til hos deg også for her var det mange fine detaljer:) Hjerteranken din så virkelig fyldig ut i motsetning til min... Hva er hemmeligheten? :)

    SvarSlett
  6. Så koselig med en kaffi kopp en stille morgen :) og så fine kopper du har, jeg har samme og elsker dem ღ Stilige skilt du også har! Me Like… Ønsker deg en fortsatt fin helg, kos deg… Klem fra Mette

    SvarSlett