fredag 29. april 2011

Hos fotografen

Pianoet mitt er jeg veldig glad i, det ser fint ut og blir flittig brukt av store og små. Vi kjøpte det brukt for 5 år siden, det veier fryktelig mye, og er nå også overmodent for en avtale med en pianostemmer.
Over pianoet henger fotografbilder av de to største barna. De er tatt når de var 18 måneder gamle.
Rammene har jeg laget selv av gammelt materiale fra en låve som skulle rives. Jeg er veldig fornøyd med dem, de er helt unike og rustikke i utrykket.
Bildene har laminatoverflate for å slippe glass, og er i brun-hvite toner.
Siden også lillebror har passert denne alderen, var vi hos fotograf i mars. Heldigvis før han brakk armen...
Her kan du se noe av resultatet. Utfordringen nå er å finne BILDET som skal henge på veggen. Når vi snakker om lillebror, eller "Jojo" som han har begynt å kalle seg, har han endelig fått av gipsen!

3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder av lillebror! Dei to første som fotografen viste var jo berre heilt strålande, men alle var fine på kvar sin måte. Ønsker deg og familien din ei god helg :)

    Klem fra Kristina

    SvarSlett
  2. Jeg hadde et slikt piano da jeg gikk på barneskolen.
    Husker jeg tok pianotimer og øvet etter skolen hver dag. ;)
    Desverre solgte foreldrene mine pianoet, skulle veldig gjerne hatt det i dag.
    Ikke for å spille på ( det har jeg glemt. )men synes det er så flott til pynt også ;)
    Rammene du laget ble utrolig flotte!
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig piano og stilige rammer! Så fin blogg du har! Legger meg som følger hos deg!:) Klem fra Lena

    SvarSlett