lørdag 9. april 2011

En deilig dag!

Denne dagen har vært helt nydelig! Sol, varmt og bursdag til en skjønn 1-åring i Skien! Pølser og kaker blir aldri feil i godt selskap!
I går kom mannen hjem med den skjønneste rosebukett- helt uten grunn!
Aldeles nydelig lillafarge!
De står på spisebordet sammen med litt påskepynt.
Telysestaken har storebror laget da han var 4 år. Liker den kjempegodt! Påskeegget i keramikk har jeg hatt siden jeg var barn, og det er koselig å finne fram sånne "gamle" minner! Kyllingen er ny av året.
Ble en koselig samling syns jeg!
Denne sjarmøren lagde lillemor i fjor...
Ønsker alle en fin og solrik helg!
Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Hei :) Så heldig du er som har fått slike fine blomar! Søt påskepynt også. Ekstra kjekt med pynt som ber ei hitorie med seg. God søndag til deg og familien din :) Klem

    SvarSlett
  2. Hei Kristin!
    Så koselig å ha muligheten til å følge deg og familien din :o) Jeg har lett etter deg på fb, men så fortalte mamma meg om bloggen din i går, den ble umiddelbart lagt til som favoritt - kjempemoro! Ungene er nydelige og hjemmet likeså. Håper dere alle har det bra!
    Stor klem fra Anita (en gammel sambygding) ;o)

    SvarSlett
  3. Nydelige roser! Var selv heldig og fikk roser på kjøkkenbordet i helga! ;)
    Her på "hjemlige trakter" har det endelig blitt vår også!!! Hurra!! ;D
    Håper dere har hatt ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett