tirsdag 6. desember 2011

Adventstue

I helgen benyttet jeg anledningen til å knipse noen bilder av min adventspyntede stue. At det er både solskinn og bloggifiserbart på en og samme tid er ikke ofte, så jeg nyter synet av disse bildene...
På salongbordet står adventstake nummer 2.
Spisebordet med en svært skrukkete løper...
Lesekroken med deilig saueskinn fra villsau.
En av julekrybbene hvor Jesusbarnet har fått litt hard medfart... Brakk armen og noen fingre, men får prøve å lime han sammen.

5 kommentarer:

  1. For en nydelig adventsstue du har, Kristin! Kjenner igjen problemet med å få tatt bilder i riktig lys, for å si det sånn. Liker veldig godt salongbordet deres, og for ikke å snakke om den flotte adventskransen som pryder bordet der. Her sitter jeg og koser meg med et stykke Quiche Lorraine, mens jeg funderer på hvor julekrybben min har tatt veien i år... men vi finner den vel snart.

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig hos deg :))
    Flotte bilder du fikk knipset !

    Ha en god dag

    Jule klem ♥

    SvarSlett
  3. Så koseleg adventsstove de har. Her har sjukdom inntatt huset igjen, derfor stille fra denne kanten. Men håper på å snart vere tilbake til normalen igjen :) Me MÅ få til å treffast før jul, det er iallefall sikkert! klem ♥

    SvarSlett
  4. Kjempe koseleg!
    Så lyst og lekkert..

    Takk for slike fine ord frå deg:)

    Ynskjer deg ein god onsdag.

    Klem ♥

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig :) Ønsker deg en fin førjulstid!

    SvarSlett