fredag 2. desember 2011

I ♥ Karen Blixen...


For noen år siden lanserte Rosendahl Karen Blixens jul. Julepynt som er inspirert av den danske forfatteren. Og jeg falt pladask... Små hjerter, kranser og rammer, i forsølvet og forgylt utgave, er aldeles nydelige på treet, og er julepynt som kan nedarves i generasjoner. Jeg har unnet meg noen av disse til å henge på treet, og nytt av året er dette hjertet som henger i vinduet. Det er en julegave som jeg har valgt ut selv, og som jeg har tatt meg den frihet å åpne litt tidlig... Her kan du se utvalget, og faktisk få rabatt hvis du kjøper dem! Ha en deilig adventsfredag! Her skal det pyntes pepperkakehus...

1 kommentar:

  1. Nydelig hjerte, og et vakkert bilde du har tatt av det, så fint med dråpene på vinduet.

    Så koselig med figurer til julekrybba i adventskalenderen, det lille lammet var så søtt, fikk nesten lyst til å se hva barna dine får hver dag :))

    Ha ei riktig fin adventshelg :))

    SvarSlett