fredag 4. mai 2012

Fin fredag!

Fredag igjen... Synes ukene består av mandager og fredager...
Men ukas beste dag er det! Iallefall når arbeidsdagen er over!
Akkurat nå skulle jeg ønske vi kunne satt på pauseknappen... Mai er en nydelig måned, som egentlig burde vært dobbelt så lang. Ute eksploderer det nesten- knopper springer ut, og trærne blir grønnere for hver dag! Vi må ta oss tid til å nyte...
Nyte det som skjer i naturen... Jeg er like fasinert hver vår over at alt det brune, tilsynelatende døde rundt oss våkner til liv, og viser seg i all sin prakt!
Og jeg øver meg veldig i å prøve å gripe hverdagen, leve i nuet, og favne om hverdagen...
Det er en stor kunst har jeg skjønt...
Lite sammenheng mellom ord og bilde hos meg idag, men jeg vil ønske dere alle en fin fredag! 
(Jeg er så heldig å ha fått enda en award, (tenk lille meg!) og den må jeg komme tilbake til senere.)
 
 

5 kommentarer:

  1. Så fint det du skriver her Kristin! Det er verkeleg ei stor kusnt det å gripe kvar dag og mulighetane som ligg den. Føler at mitt eige ego ofte står i vegen for det. Her har J blitt sjuk, så litt uvisst om me får anledning til å finne på noko i helga. Men fjelltur hørtes veldig kjekt ut! Me ser. God helg til deg og din herlege gjeng ♥

    SvarSlett
  2. nydelig innlegg og vakre bilder-
    ha en riktig fin helg..
    magny

    SvarSlett
  3. mai er fantastisk!! og du hadde fått ein award fra meg óg, hadde det ikkje vore for at du akkurat hadde fått den samme awrden:) ha ein superduper fredag og helg, og så får me øve på å leve i nuet:) stor klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder,det er ei flotte tid me er inne i og den går heise fort,at det allerede er fredag idag:)
    Ein fin fredag og ei flott helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Flotte bilder ♥
    Nydelige fat i hylla de og de gamle salmebøkene :)

    Den blomsten kalte jenta mi "mormor" blomster når hun var lita,for det vokste alltid masse med henne ♥

    Klemmer til deg

    Bente

    SvarSlett