torsdag 16. juni 2011

Slakteferdig...

Idag har fotografen vært her for å ta bilder til prospektet. Blir alltid så fasinert over hvor flinke de er, og hvor mye finere bildene ser ut enn når jeg tar dem. Men så er det jo jobben deres! Min jobb var i denne sammenhengen å få huset til å vise seg fra sin beste side, og det merkes på kroppen i dag...
Siden huset var i svært så bloggifiserbar stand, skyndte jeg meg å knipse litt før banden kom hjem. Her er spiseplassen på kjøkkenet... Jeg er et sånn "liker å sitte på kjøkkenet å spise"-menneske, og synes det er noe eget med kjøkkenbord. Både bord og skjenk har jeg fått via "gis bort" på finn for fem år siden.
En potterose i en koselig gammel bolle...
 Kjøkkeninnredningen er Ståt fra Ikea. Den sto her da vi flyttet inn. Flisene over benken har vakre mønster med fruktfat og blomster... Ikke akkurat en favoritt... Nå skal jeg prøve å få mine håpefulle i seng, noe som ikke er enkelt om dagen! Etterpå skal jeg slenge beina opp og kose meg med en kopp kaffe og et interiørblad! Ha en fin kveld! Klem

4 kommentarer:

  1. For et nydelig kjøkken!:)

    Håper du har funnet godstolen og slengt beina opp!;).
    Det er velfortjent!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Så koselig dere har det! Håper på godt salg og lykke til med flyttinga!
    Alt godt fra Anita i Finnmark

    SvarSlett
  3. Utrolig koselig kjøkken!! Kjøkkenet er jo husets hjerte, og jeg er helt enig med deg i at måltider er absolutt best ved kjøkkenbordet! ;)
    Håper leggingen gikk fint, og at mor fikk lagt opp føttene tilslutt! :D
    Klem

    SvarSlett
  4. Koselig kjøkken! Lykke til med salget :)

    SvarSlett