mandag 20. juni 2011

Stue

I dag kommer noen bilder fra stuen vår. Den er stor, lys og luftig, og her er det plass til mange.
Har med vilje utelatt å vise bilde av stuas hovedatraksjon, som er peisen. Den skal nemlig få sitt eget innlegg...
Du kan skimte den fra gangen, gjennom vinduet. Det ser ut som en haug med ved, men er altså en peis. I forkant står klesrulla mi. Den er i motsetning til peisen sjarmerende å se på, er blytung, og brukes innimellom når jeg har vasket store, hvite duker! Ha en fin dag! Klem Kristin

6 kommentarer:

  1. Så flott stue du har. :)
    Gleder meg til du skal vise peisen. :)
    ha en fin dag videre. :)

    SvarSlett
  2. Vel blåst, Kristin! Kjempefint prospekt (vi lette det akkurat opp på finn.no) - huset kommer virkelig til sin rett på bildene, og peisen ser jo forsvinnende liten ut:-) Hehe ! Vi krysser fingre for dere og håper på godt salg!!!! Blir spennende å høre hvordan det går.
    Skiensklem

    SvarSlett
  3. Kjempefin stue, må være deilig med så god plass :)
    Så fint du hadde det på soverommet også, koselig :)
    Gleder meg også til å se peisbilder :))

    Ha en fin dag videre
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  4. Å så lyst og fint stua di, herlig!! Likte også så godt soverommet deres, slik seng og speilkonsoll har vi også hatt:-) Jeg tok av speilet og bruker kommoden som benk med skapplass til barnetøy i hallen, morsomt å se! Ha en finfin dag, mvh Marianne:-)

    SvarSlett
  5. Så fin stue du har - og så utrolig deilig med så stor plass! Veldig flott!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gode ord inne hos meg, d setter jeg pris på:):) Håper bildene ble bra ja:)

    Så flott dere har det i stua:) Gleder meg til å se peisen:)

    Klem Lise

    SvarSlett