fredag 10. juni 2011

Tåredryppende dager...

Nå om dagen er det en del tårer som felles her i huset, og da spesielt av meg.




Avslutninger både på skole, barnehage, kor, søndagsskole, og for oss en avslutning på en 7 år lang epoke i Vestfold. Vi skal nemlig flytte til mannen min sitt hjemsted, og bli vestlendinger! Nå bor vi langt fra familien på begge steder, og vi kjenner at det har vært et stort savn. Samtidig har vi fått så mange gode venner, som det på ingen måte er lett å flytte fra. Derfor blir det mange doble følelser om dagen...



Nå er det klargjøring av hussalg som står i fokus, i tillegg til alle disse følelsene da... De tre lyktene fikk jeg i gave fra barnekoret jeg har vært leder for. Fine ikke sant? Ungene fikk hver sin nydelige rose, og en perm med fine ord og bilder da det var sommerfest i barnehagen. Fine minner å ta med seg!

6 kommentarer:

  1. skal du flytte??? Wow....ja kan tenke meg det er litt trist med alt dere har opplevd i Larvik. Du må si ifra når du kommer på besøk til tr.h igjen da;) Lykke til med salg og flytting! KLem fra "søster " Maria.

    SvarSlett
  2. Hei Kristin!!
    Plutselig fant jeg bloggen din, så kjekt å se de flotte ungene deres og alt det finne du har rundt deg.

    Velkommen til Vestlandet. Forstår godt det er tøft å flytte, det er som regel aldri kjekt.

    Kanskje vi kan treffes litt oftere her i Vest..(skal jo ikke mye til for at det skal bli oftere..)
    Hils mannen.
    Ha ei flott pinsehelg.
    Klem fra Kristin Irene

    SvarSlett
  3. Hallo,det har jeg ikke hørt noe om!! Så trist dette var da! Men ønsker dere lykke til med salget,og flyttingen..Godt jeg har bloggen å følge med på.Ha en fin pinse:))

    SvarSlett
  4. Ønsker dere en god avslutning og lykke til med flyttingen :)

    SvarSlett