tirsdag 10. april 2012

Bestemorpåske...

Påsken er vel overstått. Vi har kost oss i Trøndelag, hvor vår ble byttet ut med vinter. Snøen lavet ned, og vi har akt, laget snømann, og måkt mer snø på disse dagene, enn hele vinteren her på vestlandet! Forhåpentligvis er bloggtørken over, og det er på tide å puste liv i bloggen igjen.
Herlig med snø!!!
Og litt sol innimellom snøbygene...

Flott snømann?!?


Vi har hatt deilige dager, med velfylte påskeegg, god mat, sove lenge om morgenen-privilegium, spill, latter, familie og venner.
Ekstra koselig var det å oppdage at jeg har fått en award fra Millas Blåbærtua! Den får jeg komme tilbake til, men du skal vite at det setter jeg stor pris på! Anbefaler en tur innom bloggen hennes hvis du ikke har vært der før!

 
 

6 kommentarer:

  1. Så godt å se at noen har satt pris på all denne snøen, og at dere har hatt ei fin påske!! ;) Kjempekoselig at dere tok turen innom!
    Klem

    SvarSlett
  2. hei! så koselig m eit innlegg fra deg igjen!! påsken såg kjempefin ut, så bra! takk for dei hyggelige kommentarane inne hjå meg! klem

    SvarSlett
  3. Så herlige bilder ♥
    Kjekt med innlegg fra deg :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så deilig med litt påskebilder og så fint at du tror bloggtørken er over - jeg gleder meg til å følge med videre :) Snø føles så fjernt nå må jeg innrømme, men på den annen side, det hører vel med til påsken...her har vi ikke sett den på lenge, og jeg håper det baaare blir sol fremover ;) hehe... Grattis med awarden din, jeg leste om det på bloggen hennes :) Spent på oppdatering siden. God klem til deg

    SvarSlett
  5. Ser ut som ein flott påskeferie,godt å komme seg bort litt:)her har me kun vært heima siden mannen min har jobba i påsken men var koseligt det og:)så glad du satte pris på Blogg Awarden!
    Ein fine dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Takk for fin kommentar inne hos oss!
    Ja det var stas å komme i avisa ;)

    Håper du får ein fin tirsdag!
    Kjekke påskebilder du deler her inne!

    Klem Helene

    SvarSlett