onsdag 25. april 2012

Kort og godt

Denne fine boksen kjøpte jeg i påsken hos vakre Linda, som har Trøndelags mest sjarmerende butikk!
Og nå har den blitt huset til en mengde hjemmelagde kort.
Tidligere har jeg laget masse kort, og det er utrolig koselig både å gi bort, og få hjemmelagete kort. Men så er det noe med denne tiden da, og kreativiteten som uteblir...




Lillemor liker også å lage ting, og da jeg fant en bok med ferdig stanset papir og limputer tenkte jeg at dette var noe for oss! Vi fikk vi oss en veldig koselig time, med et veldig flott resultat ikke sant?!
Nydelige duse farger, og mønster...Og når alt er ferdig matchet og det bare er for oss å sette sammen må det bare bli bra!



Litt feminine er de, så vi må nok prøve å lage noen til de mannlige mottakerne også...Men det får bli en annen dag!

Ønsker deg en flott dag!

4 kommentarer:

  1. SÅ flinke dere er!! ;)
    Tusen takk! Det blir, det blir! Ny butikken kommer til å bli tusen ganger bedre, altså! ;)
    Gleder meg på besøk til sommeren!
    Klem

    SvarSlett
  2. sååå skjønne kort!! og boks! de er flinke! morro å sitte sammen å gjere sånnt! ha ein fin ettermiddag! klem klem

    SvarSlett
  3. Å, her var det mye vakkert! Nydelige kort :) Også ser jeg at jeg har "gått glipp" av dine siste innlegg. Jeg har rett og slett vært helt pumpa de siste dagene, og ikke orket kommentere en eneste blogg - men nå prøver jeg ta en runde, og din står høyt i kurs. Du - måtte du legge bilder ut av de derre Belgiske trøflene? De er mine absolutte favoritter, elsker dem!! Herlig...også er det skjønt å få se glimt av dine fine små. Det er verdifullt å være mamma, ikke sant? :) Ønsker deg gode dager. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Har også kjøpt meg denne utstanser boken - ble kjempefornøyd når jeg så den :) Ikke komt så langt at jeg har gjort noe mer enn å få det hus enda - men da er jeg ihvertfall klar når kreativiteten slår inn :)

    Klem
    Birte

    SvarSlett