fredag 27. april 2012

Rååååsa!

Jeg merker at det er vår... For da kommer behovet for farger strømmende!
Og rosa er en stooor favoritt...
Helst dus og fin rosa...

På blomster...
Både på papir eller ekte vare- fått av den beste...
Som detalj på en favorittkopp...Eller som en deilig følelse av...lykke!?!
Ønsker deg en deilig og rosa dag der du er! 


Det er fredag, og her blir det lite rosafaktor med 16 crazy 9-åringer som er klar for fotballbursdag!!
(Av og til lurer jeg på om jeg var tilregnelig i gjerningsøyeblikket da jeg skrev invitasjonene...)
Tenker det går helt fint!!


7 kommentarer:

  1. Hehe,lykke til med fotballbursdag,kjekkt når bursdagen er men godt når det er over og:)
    Så utrulig skjønne kopper,rosa er ein veldig fin farge,særlig den duse fargen då falle eg pladask:)Har blitt endel rosa her og:)
    Ønske deg ei flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Rosa er jo bare sommerfarge nr 1...
    Og lykke til med fotballbursdag,med tre gutter i hus vet jeg akkurat hva du går i møte!! Hihi
    Klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Dette var vakre og romantisk bilder ♥
    Så masse fint du har :))

    Klem & Smil Bente

    SvarSlett
  4. Rosa er også min favoritt om sommeren :) Nydelig hos deg!

    Ha en nydelig dag og helg!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  5. Så fine koppar! Er da arvegods?
    Bursdagsfeiring med 16 stk, oj.. Dåke va heldige med veret då, lykke te!

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av mange fine dusrosa ting :)
    Du sier noe når det gjelder guttebursdag...mine gutter er jo enda forholdsvis små..
    Fin helg til deg i alle fall!
    Klem

    SvarSlett
  7. Rosa er nydelig - og særlig de sarte, duse tonene! Elsker det nå som det er lysere ute - jeg er litt sånn væravhengig når det gjelder farger. Rart det der...Håper forresten bursdagen gikk bra, hehe ;)
    Også du? jeg takker for nydelige ord inne hos meg, du er så god.
    Også du igjen? Fint om du endrer bloggadressen i bloggrullen din - du blir ikke oppdatert hvis ikke, skjønner du :( Har ny blogg - hjertespor.net Håper du følger med meg også der :) Mange klemmer til deg med ønske om en fin 1 mai.

    SvarSlett