tirsdag 6. september 2011

Grindgutten min...

Magnus venter på storebror...
Mens de to store er på skolen og barnehagen, holder lillebror og jeg koken hjemme. Jeg forundres stadig over hva han kan, og hva han lærer. Nye ord kommer som perler på en snor, og han mestrer stadig nye ting. Som det å åpne porten...
Personligheten tar også mer og mer form, og i denne kroppen bor det et fyrverkeri av følelser og humør! Han elsker å være ute, og kommer med støvlene mine på slep når han har fått nok inneluft!

«Å få et barn, et lite liv
det er et mirakel, uten tvil.
Et ansvar så stort,
en glede så diger.
Det kjennes som hjertet skal sprenges til tider.»

3 kommentarer:

  1. Hei, så kjekt du ville være med på Give awayen. :) For noen skjønne barn dere har og det bildet med lillebror ved grinden er jo et blinkskudd. Koooselig høststemning i innlegget under her.

    SvarSlett
  2. å Så nydelige barn du har!! Gratulerer med overstått bursdager, så rørende flott skrevet, kjenner igjen bamseklemmer og skarre r-er:-) Tror jeg hopper i dusjen og stuper i seng, rart det her med barndomshjemmet, ja..Klem

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av en skjønn liten gutt!

    Klem fra Lena

    SvarSlett