onsdag 28. september 2011

Oppe på veggen


Alle tre ungene har vært hos fotograf når de var 18 måneder. Nå har jeg har endelig også fått rammet inn Magnus sitt bilde, og hengt de opp på veggen i spisestuen.
Jeg er utrolig fornøyd med rammene som jeg har laget selv av gammelt tømmer. De er helt forskjellige, og helt unike.
Lingardinene er det min flinke mamma som har sydd.
Fine?
Jeg er iallefall veldig fornøyd!
Igår hadde vi koselig besøk av Kristina med bloggen Nord i bygdo. Vi har blitt kjent gjennom bloggen, og igår møttes vi for andre gang. Ungene våre hadde det også veldig kjekt sammen, og i dag har det vært flere spørsmål her om å treffes igjen:) Noen mennesker er det så fort gjort å bli glad i, og Kristina er en sånn person! Ta en kikk innom bloggen hennes- der er det masse inspirasjon!
Heldige meg fikk flotte blomster av Kristina, men de har jeg jo glemt å ta bilde av. Derfor viser jeg denne skjønnheten som står å viser seg fram i vinduet!

Ønsker deg alt godt! Klem Kristin

5 kommentarer:

  1. Hei! Dei bildene OG rammene var kjempeskjønne! og så fin spisestue de har! Du er så flink!
    Og morsomt, eg kjenner deg og Kristina fra 2 heilt forskjellige sammenhengar, og no har de blitt kjendt via blogg, verden er jammen ikkje stor!!! :)
    Ha ein fin dag! klem

    SvarSlett
  2. Såå stilige rammer,de likte jeg :))Lin gardinene var lekkre !
    Kjekt å få nye gode venner ♥ Koselig ♥

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine rammer du har laget, de ble en fin kontrast i det lyse interiøret ditt :))

    Ha en fortsatt fin kveld :))

    SvarSlett
  4. Så flink du er!! De rammene ble jo kjempefine! :)
    Det skapet ditt ved spisestua var virkelig lekkert det også! Et sånn vil jeg også ha!! ;D Reportasjen i FF ja... Ble vel ikke helt som jeg håpet, men helt grei altså! Sjelden at sånne ting blir som man håper, så lenge man ikke skriver det selv... Arti likevell! ;D
    Klemmer

    SvarSlett
  5. Desse rammene er kjempe lekre!Wow!

    Du har ein vakker heim ♥

    Takk for fine ord frå deg :)

    God fredag og helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett