tirsdag 24. januar 2012

Drømmer...

Jeg er egentlig glad i snø, og vinter... Men når det er mest glatt, og snøen knapt dekker gressplenene, må jeg innrømme at jeg like godt kunne vært foruten... Inne er det iallefall vårstemning på blomsterfronten! Perleblomstene lukter helt nydelig, og hortensia og primula viser seg fram i pryddrakten sin! Må bare passe på at de får nok vann... I går kjøpte jeg meg brodder, for å kunne gå trygt på isdekte veier! Og det var en fantastisk og TRYGG opplevelse! En fin dag ønsker jeg deg- med eller uten brodder!

3 kommentarer:

  1. visst må vi få drømme iblant, selv om det er aldri så pent vintervær...
    herer det snø på glatten så det er farlig å ferdes ute.,
    deilige bilder du viser:))
    klem,magny

    SvarSlett
  2. Så skjønne blomar du har i huset ditt. treng litt fargar i interiøret no i denne mørketida. Heldigvis går det mot lysare tider og det merkast. Ha ein fin kveld kjære Kristin :)

    SvarSlett
  3. En fin dag til deg også, herlig med litt vårblomster inne nå ja :))

    SvarSlett