mandag 9. januar 2012

Fra julepynt til vinterpynt

Tusen takk for alle bursdags- og godbedringshilsener! Tror jammen meg det hjalp, for idag har formen vært merkbart bedre! Julen er pakket ned, og da synes jeg det blir så mørkt og stusslig, spesielt i vinduene.
Så nå må jeg finne noen bilder av de tre håpefulle og sette inn i rammene.

Sølvkulene som henger i vinduet får også henge en stund til. Med lys lilla bånd, er de jo ikke så veldig julete akkurat.


Og så englene da... Hos oss er det noen av englene som kun kommer fram til jul, mens de fleste er helårsengler. Og sånn tror jeg de "ekte" englene er også- helårs! Og her i huset trengs det mange engler, så lenge vi har lille tøysemann i hus! Skal legge ut oppskrift på kaken i morgen. Den er virkelig verdt å prøve! God kveld til deg og dine!

3 kommentarer:

  1. Karens Blixens jul er nydelig. HAr eit hjerte sjølv :)
    Takk for helsing hos meg
    Ha en flott kveld
    Klem Anna Lisa

    SvarSlett
  2. Hei og takk for koselig hilsen hos meg!

    Godt å høre at det er flere enn meg som har tradisjon om 20. dag jul :) Jeg er også glad i engler, og som hos deg, har jeg juleengler OG helårsengler :)

    Ha en finfin uke!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  3. Her henger det også sølvkuler (og adventstjerna) i vinduene. De får henge en liten stund til, tror jeg, da det fort blir litt nakent ellers!
    Kjenner at energien kommer gradvis med dagslyset, herlig!
    Her er det ikke så mange engler igjen, men de som fortsatt står fremme, står hele året! :)

    Klem

    SvarSlett