søndag 22. januar 2012

Lysere dager

Da ble det visst en liten bloggpause på meg, men her kommer det et livstegn...
Dagene er merkbart lysere, og det er så deilig! I dag har vi hatt en nydelig dag, med sol hele dagen, og det gir energi!
Med de to eldste trygt plassert henholdsvis i bursdag, og på venninnebesøk, ble det en lang tur på mannen og meg, med Mini i bæremeis. 
Og med sola flommende inn vinduene når vi kom hjem, måtte jeg benytte anledningen til å knipse litt bilder.
En av fjorårets julegaver har fått plass på veggen...
Dette hjertet var også en julegave. Er nok flere som har fått med seg at jeg liker hjerter!
Ønsker alle en hjertelig god uke!








1 kommentar:

  1. Så koselig du har det :))Likte sofakroken din :)
    Er en hjertedame jeg også ♥

    God uke til deg Kristin :))

    Klem

    SvarSlett