mandag 20. februar 2012

Klokka tikker, tiden går...

Mandagstema hos Helene, er denne gangen sirkulært. 
Jeg tenkte med en gang at der har ikke jeg noe å vise, men så oppdaget jeg klokken min på veggen! Den er kjempestor (nesten en halv meter i diameter...), og sirkulær!
Jeg har ikke gått med klokke på armen siden jeg var 10 år, og er avhengig av å ha klokker rundt omkring, eller mobilen i nærheten for å holde styr på tiden. Noen ganger undrer jeg meg over hva vi gjorde før mobilen gjorde sitt inntog...
Gullklokka er kjær arv, og det bringer gode barndomsminner å se hjulet snurre fram og tilbake (smiler)
Denne henger på kjøkkenet, og er mer grønn i fargen enn det ser ut som på bildet. Mye romertall ute og går...
Fin dag til deg!
Ta deg tid til å nyte den!

13 kommentarer:

  1. Kjempefine og kreative bilder! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  2. Selv har jeg lært meg å bruke klokke i 2011. Har aldri brukt det før, og nå er jeg selvfølgelig blitt avhengig!! Hihi! Merkelig! :)
    Ha en fin dag, du også!
    Klem

    SvarSlett
  3. fine klokker! fin dag til deg óg, og fint det du skriver om å ta seg tid til å nyte den!
    klem

    SvarSlett
  4. Lurt og flott løst.
    Klokkenes urskiver er jo runde (stort sett)
    God mandag

    SvarSlett
  5. Så flotte klokker,er på jakt etter ei stor veggklokke sjølv og håper eg finne ei til ein fin pris:)
    Ønske deg ein fin dag:)

    SvarSlett
  6. Heisann, takk for besøket hos meg! Ses snart igjen;)

    SvarSlett
  7. Det var flotte klokker :))
    Nydelig uke til deg ♥

    klem

    SvarSlett
  8. Som urmakardotter blir jag alltid glad när jag ser fina klockor!

    SvarSlett
  9. Så flotte klokker! Er også veldig svak for klokker, både fordi dei er så dekorative og fordi det er praktisk å kunne følge med på tida (då eg heller ikkje er ein person som går med klokke på armen)

    Tusen takk for flott og engasjert kommentar under dagens innlegg på bloggen min. Ja det er eit viktig tema som eg treng å minne meg sjølv på stadig vekk (men det er neimen ikkje alltid så lett å stå imot presset)

    Klem fra meg (som endo ikkje er frisk, men som har veldig lyst å treffe deg så snart eg blir det.)

    SvarSlett
  10. God kvled, Kristin! :)
    Så fine klokker du viser frem, og et fint tema!

    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  11. Å ja, disse var kjempefine!! Skulle gjerne hatt den du har på kjøkkenet, men lover å ikke ta den.)) God natta:)

    SvarSlett