mandag 7. november 2011

Veggpryd

Ute skinner sola fortsatt, men luften er kaldere og klarere, og førjulsstemningen er på full fart tilbake! Årets første juleverksted planlegges til fredag, og jeg gleder meg veldig!
I dag har jeg lyst til å vise noe av det jeg har på veggene. Jeg liker gamle ting, og da blir det litt feil å henge opp bilder fra ikea...  Derfor blir jeg alltid så glad når jeg finner koselige bilder som har lyst til å henge opp.  Dette bildet fant jeg i kjelleren her, og bærer teksten "sol gaar ned".
Bildet over er et loppefunn, og var først og fremst kjøpt på grunn av rammen. Men jeg synes det er fint, så sånn skal det få lov til å bli!
Disse to har stirret på hverandre i forskjellige stuer gjennom mange år, og er arv fra mine besteforeldre. Koselige rammer, og et koselig minne...
Idag er det Besten sin bursdag, og vi kommer for å spise kake!
Gratulerer med dagen Besten!

3 kommentarer:

  1. Mange, fine, gamle bilder du har. Synes det du fant i huset var helt nydelig.

    SvarSlett
  2. Spis litt kake for meg også! :D

    SvarSlett
  3. Å for et flott gammelt bilde du hadde der! :)
    Ha en god dag i morgen!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett