fredag 4. november 2011

Julestemningen som forsvant...

Jeg elsker julen! Helt fra jeg var liten har jeg smuglyttet på julemusikk siden august, og begynt å glede meg i det øyeblikket skolen starter igjen etter sommerferien. Så også i år. Jeg er så og si ferdig med julegavene, og har allerede hatt en liten runde med julemusikk. Og nå er jeg i grunnen klar for å begynne oppladningen mot jul, med innekos og innevær. Men når gradestokken viser over 16 grader i november, sola faktisk varmer, og hagearbeid virker forlokkende, må jeg innrømme at det blir litt kaos innvendig...
Men sansynligvis er det ikke så mange dager til vi er tilbake i normalt gjenge igjen, og med god samvittighet kan være inne. Ønsker alle en god helg!
Klem Kristin

5 kommentarer:

  1. Er enig der altså. Har lenge gledet meg til kulda og den hvite, vakre snøen, også kommer den ikke? Jaja, da har vi noe å glede oss til ihvertfall. Så deilig å snart være ferdig med julegavene. Hos oss er det så mye familie og venner som har bursdag i november så det holder igrunnen å ha dem å tenke på. Men noen julegaver er blitt kjøpt inn ihvertfall. Ha en flott dag! Jul er herlig:)

    SvarSlett
  2. Jeg elsker også julen, men for min del trenger ikke snøen komme før 20. desember! Den forsvinner jo ikke før april, så vinteren blir liksom lang nok likevell!! :)
    Herlig med skikkelig fint høstvær, er det i hvertfall! :)
    God helg til deg og dine, Kristin!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja det er litt forvirrande ver. Me nyter det mest. Er ikkje komen heilt i julemodus endo eg, men det bør eg snart kome i. Er tross alt berre 3 veker til første helga i advent!! Jul er kos, så lenge det ikkje blir stress.

    Fint hjerte! Har du laga det sjølv? Det har eg også tenkt eg skulle gjere. Ha ein nydeleg dag :) Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig du har det om dagene :))
    Tenk å være ferdig med jule gavene,flinka :))
    God helg !

    Klem

    SvarSlett
  5. He, he.. morsom du! Skjønner deg godt! Det er ikke akkurat noe som minner om julen utendørs.. Da er det godt at vi kan lage julesteming innendørs ;) Fikk et snev av dårlig sammvittighet da jeg leste at du var ferdig med julegavenen.. jeg har ikke startet ennå.. Sukk.. ;)

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett