onsdag 2. november 2011

Fortsatt liv...

Jeg konstaterer at det er en måned siden forrige innlegg... Men det betyr ikke at jeg har sluttet å blogge! Jeg har hatt travle kvelder som forhandler for pompdelux sine barneklær, men nå er sesongen over, og det går mot roligere tider. Samtidig må jeg innrømme at tidlig mørke kvelder, gjør søvnbehovet større...
 Men tidligere mørkt, betyr tidligere tente lys. Sinkhusene mine tennes hver kveld, og gir en fin stemning i stua.

I dag har det vært et nydelig vær her vest. Sol fra tilnærmet skyfri himmel, og det gjør godt for kropp og sjel! Gresset har fått årets siste klipp, og vi har fått ryddet litt i hagen. Jeg innser (kanskje et tegn på at jeg blir eldre...) viktigheten av dagslys nå på den mørkeste tiden av året.




Ute er det fortsatt mange lyspunkt, og tegn på liv. Jeg måtte ut å knipse litt bilder i ettermiddagssola...
Rosene står fortsatt i knopp, og nekter å innse at høsten har tatt grep. Finnes det noe flottere enn roser?



Ønsker deg en god høstkveld!

 Klem Kristin

3 kommentarer:

  1. Så godt å se at du fortsatt er i ''live''! ;D
    Kjempekoselig å treffe deg i høstferien, forresten! Nå vet du hvor du finner meg, neste gang du er i nabolaget! :)
    Sinkhusene er skikkelig fine, og stemningsskapene. Må vel kanskje finne frem mine jeg også! :)
    Ha en fin kveld videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. God at du lever enda! Heldige dere som har så flott vær. De siste dagene har det ike vært fullt så fint her på østlandet, men jeg er mest opptatt av at det enda ikke er snø! Jeg som gledert meg sånn til kulde og snø. Jaja, får håpe den kommer snart. Nydelige lyshus du har. Det gir skikkelig stemning nå i mørketiden. PompDelux har masse flotte barneklær.

    SvarSlett
  3. Godt at du er tilbake Kristin, har savna deg både her inne og "live". Me må treffast snart!! Håper alt står bra til med dåke alle ♥ Nydelege bilder. Ja, roser er nydelege. Er overaska over kor lenge dei står utover hausten. Me planta nokre i vår som står enda, sjølv om dei no byrjar bli visne. Nyt dagen ! Klem

    SvarSlett