mandag 28. november 2011

En stjerne skinner i natt...


Jeg har vært på julestjernejakt! I fjor i desember tok nemlig den kjempefine julestjerna mi kvelden, og den lot seg ikke reparere. Jeg har riktignok en STOOOR papirstjerne også, men den krever sitt vindu, og siden dette huset ikke har så store vinduer, måtte jeg rett og slett ha en ny. Det er mange stjerner ute i butikkene, men ikke så lett å finne en jeg liker. Men til slutt fant jeg altså denne, på selveste Rema 1000!
Hvit asalea er på plass i et sinkspann...
Og selvfølgelig svibel! Kjenner julestemningen kommer sigende mer og mer for hver dag!
Ha en god adventsdag! Klem Kristin

5 kommentarer:

  1. Så fin headeren din er :))
    Det engle bilde har jeg på advents lysene mine ,sååå fint :)
    Inspirerende bilder under :))

    Klem

    SvarSlett
  2. Vakkert! Elskar kvite juleblomster! Synes det er vanskeleg med sånne stjerner, det finns jo så uendeleg mange å velge i?

    Tusen takk for fine ord hos meg!
    Ha fine dagar mot desember!

    Klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Ja der ser du man skal aldri skue hunden på hårene..Stjerna var fin den:) Håper alt er bra og at dere får en fin førjulstid..

    SvarSlett
  4. Kristin du Kristin. Nydelig julestjerne! Har samme selv og stuebordet står samme juleplante. :-) Liker samme bok... Du har veldig god smak synes jeg;-).. tihi. Synd vi ikke kunne lekt ilag som voksne!? Ha en fin dag! Klem fra Rita

    SvarSlett