søndag 27. november 2011

Tenn lys...

Tenn lys!
Et lys skal brenne, for denne lille jord
Den blanke himmelstjerne der vi og alle bor!
Må alle dele håpet så gode ting kan skje. 
Må jord og himmel møtes. 
Et lys er tent for det.
Da er den koselige adventstiden i gang! Det første lyset er tent, og forventningene skrus opp. Årets adventsstake (en av dem) er fire kubbelys i et gammelt trau. Jeg har pyntet med mose fra hagen, og med sinkskiltene kjøpte jeg hos søte Linda i høstferien. Nå står vannbakkelsen i ovnen, stormen herjer ute, og vi koser oss inne! Ønsker deg en fredfull førjulstid!

5 kommentarer:

  1. Kjempefint!! :) Må ærlig innrømme at jeg laget min adventstake for nøyaktig 4 minutter siden! Hihi! Litt i seneste laget, men fint ble det! Så koselig med adventstida, synes jeg!
    Kos dere inne i stormen, Håper vi slipper med den vi akkurat hadde! ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så herleg med advent! Eg likte idèen med trauet! Tusen takk for fine ord inne hos meg!

    God adventsklem,
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Så koseleg adventsstemning med bildene og teksten i innlegget. Ja "Berit" har verkeleg herja vilt her i dag. Trampolina vår for vegg i mellom, men heldigvis ingen/ting skada. Uff. Då er det godt å kose seg inne. Tenker stadig på dåke ♥ Sender deg ei SMS om ikkje lenge :) kos dåke masse i denne koselege tida

    SvarSlett
  4. Så nydelige sinkskilt! Elsket dem. Heldig du som bare kan plukke mose i hagen. Det er det lite av her gitt.

    SvarSlett
  5. For ein fin adventsstake! Julestemning <3 bli gjerne med på utfordring inne hos oss! Klem Helene

    SvarSlett