onsdag 30. mars 2011

Årets første...

Onsdag er fridag for mor i huset, og for de to minste. Idag måtte vi ut i sola, og ut i hagen. Nå er nesten all snøen borte, og jeg var derfor spent på om noen av vårløkene jeg satte ned i høst var kommet opp. Nedenfor verandaen fant vi...
...en enslig snøklokke. Aldeles skjønn, og vi er så klare for å finne flere!
Lillemor med sykkelhjelmen på... Hun freser rundt på den nye rosa prinsessesykkelen sin!

Lillebror har plutselig en helt annen rekkevidde nå finner jeg ut. Her må vi få opp litt gjerder, sånn at han ikke stikker av! Men for en deilig tid vi har foran oss! Sender varme og snøsmeltende solstråler til alle som fortsatt har mye snø! Klem Kristin

2 kommentarer:

  1. Hei,så søte de to hjerteknuserne dine er..Virkelig nydelig tekstiler i forrige innlegget ditt...Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så koselig! ;) Gleder meg til denne snøen forsvinner jeg også, blir deilig med vår nå, etter en altfor lang vinter! ;)
    Klem

    SvarSlett