onsdag 23. mars 2011

Hjerter i fleng

Jeg er glad i blomster, og unner meg gjerne en bukett med roser eller tulipaner når jeg føler at jeg fortjener det! Men disse står jo ikke så lenge, og derfor er grønne planter fine som "miljøskapere".

Jeg har (heldigvis) ikke grønne fingre, (de er hudfarget!) og derfor får ikke så veldig mange planter et langt og lykkelig liv her i huset. Men denne over, som jeg kaller hjerteranke, trives godt hos meg, og sprer om seg med hjerter i fleng!
Flott ikke sant?
 Her er lillehjertet mitt sammen med Bestemor. Bildet er fra i høst...
Takk for koselige hilsener på forrige innlegg! Det setter jeg stor pris på!

4 kommentarer:

  1. koselig bilde av bestemor og barn. det er verdifulle minner det :)

    SvarSlett
  2. Veldig flott! Koselig bilde til slutt, det burde forstørres og henges på veggen. ;-)

    SvarSlett
  3. Herlig bilde av bestemor og lillegutten:))

    SvarSlett
  4. Gud for et skjønt bilde av bestemor og gullet!! Ha en fin helg, takk for hilsen på bloggen min! Klem Cecilie

    SvarSlett