onsdag 9. mars 2011

Boktips og blomster

En god latter forlenger livet heter det, og disse bøkene vil få enhver til å trekke på smilebåndet. Potensgiverne og Rapsgubbene av Karin Brunk Holmqvist er virkelig verdt å få med seg! Lettlest, svært levende beskrevet, og ustyrtelig morsomt!


                                             I helgen var jeg så heldig å få blomster

En nydelig oppsats i rosa toner...

...og noen helt fantastiske lilla roser!       
Lillebror har begynt å gjøre seg til når jeg tar bilde! Lille sjarmis:)

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Så koseleg blogg! Gler meg til å følge med! :)

    Eg har òg ein blogg, men med passord. Send meg ein mail om du vil ha tilgong til den ;) (bloggisverige@gmail.com). Eg er ikkje sånn kjempeflink til å oppdatere for tida - det går litt i bølger. Men eg synest det er kjekt med blogg. Blir litt meir info enn på Facebook ;)

    Klem, Kaisa Ruth

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster du hadde fått, heldiggris! Og veldig koselig blogg;)

    SvarSlett
  3. Nydelege blomar og skjønne barn du har! Fant deg via manylittleblessing. Følger gjerne med deg vidare. Du er velkommen innom min blogg viss du har lyst :) Kristina

    SvarSlett
  4. Takker for trivelig hilsen! Så gøy at du har laget deg blogg. Likte blomsteroppsatsen din veldig godt. Nydelig. :) Søt gutt du har.:)

    SvarSlett