mandag 14. mars 2011

Mine skatter

I en berømt bok står det at man ikke skal samle seg skatter på jorden. Jeg må ærlig innrømme at jeg sliter litt her, ikke fordi jeg er nedlesset i diamanter og kostbar kunst.  Nei, jeg har alltid vært fasinert av gamle ting, og dekorerte tidlig rommet mitt med gamle kister, messingkjeler og en sveivesymaskin. Og jeg må innrømme at disse tingene betyr mye for meg! 
utrolig skjevt det bildet ble...
Speilkommoden har vært mamma sin helt til i fjor sommer. Da sa hun overraskende at jeg kunne få den! O lykke!!! Hun kjøpte den brukt for mange år siden. Kanskje ikke så rart da at jeg er preget!

mine første sko står utstilt her!
Dette serviset kjøpte jeg på en loppis i Sverige for en del år siden. Har kopper og asjetter til 10 stk tror jeg. Liker det veldig godt!!
Nydelig kaffekanne, sukker- og fløtesett

3 kommentarer:

  1. Hei velkommen i bloggverden...Skal nok følge med deg:)) Hærlige bilder..

    SvarSlett
  2. Nydeleg speilkommode og loppisfunn. Det er noko spesielt med slike gamle skattar. Lette å bli glad i. Ha ein fin dag vidare :) Klem Kristina

    SvarSlett
  3. Hei Kristin, er det deg?? Skjønnte ikkje at det var deg før eg såg bilder av skjønningane dine! Så koselig!!! Gledar meg til å sjå meir på bloggen din, men no er det barnehagehenting:)
    klem Britt Kirsti

    SvarSlett