lørdag 26. mars 2011

Fargerik lørdag

Hjemme hos oss er det ikke veldig fargerikt, sånn interiørmessig. Det går mest i hvitt, lys grå, duse pasteller, og sølv. Jeg liker det best sånn, og siden jeg er så heldig å få bestemme det meste på det området , ja da blir det sånn! Men det finnes unntak.
Påskeliljer til 10 kroner stykke, er billig vårstemning! Gule blomster er jo et sikkert vårtegn, selv om den er kjøpt ferdig utsprunget...

Denne boksen har også en utradisjonell farge til meg å være, men jeg liker den kjempegodt! Dette var mine besteforeldres kaffeboks, og da jeg vokste opp inneholdt den mandler! Nå oppbevarer den teposer av ulikt slag. Fin, ikke sant?



Dagens lørdagsgodt var også fargerikt! Ungene kikket litt rart på meg før de begynte å hive det i seg. Men borte ble det! Et sunt og godt alternativ til alt det sukkeret de vanligvis får i seg.



Den nydelige rosa bollen fra casagent er mer "meg" i fargen...
Her markeres earth hour med tente lys- meg foran pc'n, og mannen foran tv-skjermen med landskamp! Nå skal jeg gå å finne armkroken! Ønsker alle en fin lørdagskveld! Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Har lagt deg til i mammablogglisten vår, håper du synes det er ok. :-)

    SvarSlett