tirsdag 22. mars 2011

Mitt siste bruktfunn

Jeg har kjøpt meg "ny" sittegruppe!
En liten sofa og to stoler. Vi har nemlig fått bruktbutikk har i byen, og den måtte jeg sjekke ut. Hadde jo egentlig ikke tenkt å ende opp med alt dette, men jeg tenkte at det er egentlig akkurat noe sånt vi trenger!
Har foreløpig bare lagt et sengeteppe over sofaen, og "trukket opp" stolene med noe meter stoff jeg hadde, men jeg ble veldig fornøyd! Planen er å sy ordentlige trekk etterhvert...
I forgrunnen ser dere det fine bordet mitt, som var utgangspunktet for ønsket om en gammel sofa.
Stoffet på sofaen og stolene var ikke noe å trakte etter, men sjekk de bena!! De er så fine...
 Sånn så de nemlig ut! Lekkert? Men se på formen...
                                                Nærbilde av det lekre stoffet!
Nytt liv med nytt trekk!

5 kommentarer:

  1. Hei, det blei jo bare så fint da! Ja, jeg reiser til Sverige til helgen,på loppejakt..Alltid gøy,håper finne noe til butikken..

    SvarSlett
  2. Så koselig blogg, her la jeg meg til som følger :) Ønsker deg en fin, fin dag videre, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. - men en gang var dette topp mote . . . .
    Jeg gleder meg til neste besøk for å beskue nyanskaffelsene.
    Reidun

    SvarSlett
  4. Koselege møblar du har fått deg. Blir kjempefine dei når du får nytt trekk. Og det bordet ditt var berre nydeleg. Ja det stemmer at eg er i frå Stord:) Artig :) Kanskje treffes me på Vikjo til sommaren? :) Klem Kristina

    SvarSlett
  5. Virkelig et funn du har gjort der, nydelig form som du sier:))

    Ha en fortsatt god kveld:)

    SvarSlett