søndag 27. mars 2011

Og jula varer helt til påske...

Selv om det nærmer seg påske, har jeg fortsatt noen av julekulene mine hengende.
Synes alltid det er stusslig å ta vekk julepynten i januar, og har derfor latt disse henge. Synes ikke de var så veldig julete, og det er jo koselig med litt pynt hengende fra taket. Tenker at de skal få seg noen måneders pause nå, så blir det ekstra stas å henge de opp igjen i desember!

Disse sinkhusene er jeg så heldig å ha en liten grend av etterhvert. Nå skal de snart få flytte ut på verandaen, og lyse på lange, deilige sommerkvelder. Drømme...
Nå står de på et gammelt nattbord kjøpt på loppemarked for flere år siden. Tryggest å ha uknuselige ting innen rekkevidde for junior!
Kofferten i hjørnet inneholder et arvet trekkspill!
Disse tre syntes det var vanskelig å sovne mens det enda var så lyst... Men forhåpentligvis blir det bedre med lystette gardiner! Jeg synes det er fantastisk at det blir lysere!
Ønsker dere en fin uke! Klem Kristin

1 kommentar:

  1. Hei på deg !
    Koselig blogg du har, med mange fine bilder :)
    Er også helt fersk blogger, har fulgt mange fine blogger en stund å fant ut at jeg måtte hive meg i det å prøve ivertfall :))
    Har lagt meg til som følger hos deg, og gleder meg til å følge deg videre :)

    Ha en fin kveld

    Klem Mette :)

    SvarSlett