tirsdag 29. mars 2011

Mange timers jobb...

Jeg er så heldig som har hatt håndarbeidsdyktige og kreative slektninger...
Jeg har flere gamle putevar som jeg har arvet. Nydelig hardangersøm, og hullsøm.
Her ligger det mange timer bak. Tålmodighet og nøyaktighet. Jeg synes disse må fram i lyset, og har de som puter i "finsofaen".

Denne runde duken er også arv. Nydelige rosa blomster...
og en fantastisk heklekant rundt!
Her snakker vi supertynt garn!
Jeg er også kreativ, men på et litt annet plan. Mine prosjekter må gå fort, resultatene må ikke vente på seg, og det må bli fint fort! Utålmodig? Ikke når det gjelder mennesker, men på det kreative plan. Hjertet laget jeg for et år siden, og det er like fint nå syns jeg.
Noen alternative påskeegg. Synes de er så søte!
Ønsker deg alt godt! Klem Kristin!

3 kommentarer:

  1. Hei Kristin, så koselig at du fant bloggen min, så fant jeg også din! ;)
    Jeg har også endel gamel duker og putevar, synes de er så fine.
    Her i Rissa venter jeg bare på våren, ser dårlig ut for øyeblikket. Tror vi har fått 60 cm med nysnø siden mandag (!!), men det må da snu om ikke så altfor lenge, håper jeg! ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Flott duk og puter du har arva. Ja her ligg det mykje arbeid bak. Søtt det påskeegget ditt var. Hjertekransen var også veldig fin. Ting kan vere veldig fine sjølv om dei ikkje tar så lang tid å lage. Ha ein finfin onsdag. Klem Kristina

    SvarSlett
  3. Så fint du har det og så flink du er å lage ting! Eg skal faktisk lage nokre dekoregg over helga med nokre venninner, men har tenkt og tenkt og tenkt på korleis eg skal dekorere egga.. Det du har laga er kjempefint! Korleis laga du det? Kva materiale? Kva type egg? Og hjartet du laga var òg kjempefint! Har du berre knytta ihop kvistar?

    Klem, Kaisa Ruth

    SvarSlett