tirsdag 7. februar 2012

Skal det være en kopp?

Dette skjønne kaffeserviset kjøpte jeg på loppis i Sverige for fire år siden. Dette var på vei hjem etter en liten uke i Sverige, med en knøttliten, stappfull leiebil (siden vår egen valgte å legge igjen bremsene på veien...) og butikken tok bare kontanter... 
Men serviset skulle jeg ha, komplett til 10, med kaffemugge, sukker og fløtesett, og med verdens skjønneste blomstermotiv...
Da ble det til å skrape sammen de siste kontantene fra hele reisefølget, pakke det godt inn i masse papir, og frakte det trygt hjem. Heldigvis er mannen min en mester til å pakke biler, så han fikk plass til det også!
Lyst på en kopp kaffe? Velkommen skal du være!
Fin dag til deg!

10 kommentarer:

  1. SÅ nydelig, og akkurat likt det jeg kjøpte på loppis på i høst, elsker de blomstene, fargene, små koppene...NYDELIG! Brukte dem juaften, stor stas. Morsomt at hele gjengen hjalp deg å få kjøpe det:) Klem og takk for alltid slike hyggelige kommentarer.

    SvarSlett
  2. For et nydelig kaffeservise! Heldig med det! :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint servise, jeg jakter stadig på slikt men synes det er lengre mellom funnene nå en før;-)

    God tirsdagsettermiddag til deg!

    PS: Legger meg til som følger:-)

    SvarSlett
  4. Takk fpr koselig kommentar på bloggen min!Nydelig servise.

    SvarSlett
  5. Fint og nostalgisk koppesett! Og så vil eg takke deg for så mange fine ord til meg! Rørande! Eg blir litt bedre i ryggen etter kvart som vekene går, men det går veldig sakte... Prøver å ta vare på alle små framskritt, og seier til meg sjølv at eg er heldig tross alt!

    Ha ei fin fin veke,
    god klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. Så Utroligt skjønnt service,ein fin kveld til deg:)

    SvarSlett
  7. Så fin vinterHeader du har fått deg, Og for et nydelig servise! Sånt er verdt å ta meg seg helt fra Sverige. Er det ikke sånn at alle menn er mester i å pakke biler? De tror ihvertfall det. Men noen er det jo også da:)

    SvarSlett
  8. Nydelig kaffe service..Elsker slike romantiske sett... har arvet et par kaffe service som jeg er veldig glad i =))

    Bra du fikk det med deg helt hjem

    ha en fin dag..

    kerstin

    SvarSlett
  9. Utrolig nydelig servise - nostalgisk og flott!
    Fin kveld videre til deg - snart helg igjen også gitt... ;)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  10. Så fint det serviset var! det er så gøy å finne slike lopper, med sjel og sjarm og som i tillegg kan brukes for å live opp hverdagene :)
    Så må jeg bare si deg hvor mye du rører meg. Kommentaren fra deg i dag varmet mer enn jeg kan beskrive og gjorde mer for meg enn du antakelig hadde tenkt da du skrev den. Du ble oppmuntringen som jeg trengte i dag. Tusen, tusen takk, skjønne du.
    Ønsker deg en nydelig uke videre..snart helg. Nyt øyeblikkene. God klem fra Spirea

    SvarSlett