torsdag 23. februar 2012

Jeg vil danse mot vår...

Ja jeg vet at det er litt tidlig, og at store deler av landet har masse snø, men her har jeg ordentlig vårstemning i dag. Og når plena er dekket av snøklokker, og perleblomstene spretter ut i vinduskarmen...
Denne skjønne pip-pipen har kommet fram, og fuglene kvitrer ute(!)...
Ja da får jeg lyst til å danse mot vår!!!



Og som Andrè Bjerke så fortreffelig har sagt det; 
"Hermed hylder jeg uten forbehold VÅREN som det eneste effektive middel mot sne!"
Ønsker deg en fin dag!

7 kommentarer:

  1. herlig..jeg tror jeg danser sammen med deg.. her er vinter ferie til uken..men lengter etter vår ferie jeg..

    ha en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Lengter etter vår her og,trur eg må på snøklokke slang,savne det sån i hagen min.
    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så fin blogg du har!
    Det oser av vår på min blogg nå om dagen og!
    Satt i solveggen og drakk kaffen min i morges!
    Deilig at all snøen er borte og at fuglene kvitrer!
    Fantastisk søtt postkort meg fugl på forresten!

    Ønsker deg en Herlig Vårdag!!

    SvarSlett
  5. Nydelig skrevet,blir med på den dansen :))
    Mange som lengter etter våren
    Koselige bilder,som alltid ♥

    Klem Bente

    SvarSlett
  6. Herlig innlegg!♥

    Og nydelege bilder!

    God torsdagskveld :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. Herm i veg du :))
    Den stod stuet vekk helt til no :))

    Klemmis

    SvarSlett