fredag 17. februar 2012

Fin fredag!

Jeg har kjøpt to nydelige kort som virkelig oser av vår! I mangel på passende rammer brukte jeg et gammelt vindu.
Og i mangel på krok for å få hengt det opp på veggen, plasserte jeg vinduet i vinduskarmen!
En nydelig rosa peon...
Og blå hortensia...
Og når jeg i tillegg fant den skjønneste muggen med perleblomster på butikken, ble det virkelig vår i vinduskarmen.
Hvem klarer å gå forbi denne?
Her begynner endelig energien å komme tilbake, etter å ha vært syk og slapp i flere uker! Fredagstacoen er inntatt, og nå er det kos i sofaen som gjelder! Ønsker deg en fin fredag!
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. SÅ nydelig du har laget det til i vinduskarmen!!! Kjempekoselig vårstemning!! Og så smart, nå har du jo dobbeltvindu, isolerer bra kanskej også? hehe... Vårfølelsen kom, og kanna var nydelig, elsker stilen! God bedring og helg, Kristin.

    SvarSlett
  2. Det var koselig vinduskarm ♥ Nydelig blomster kanne,klart du kunne ikke gå forbi den ;)

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det i vinduskarmen,ei fin helg til deg:)

    SvarSlett
  4. Koselig! Skal lure inn litt vårstemning i stua i morgen jeg!! Gleeeder meg! Kroppen skriker etter vår nå, kjenner jeg!
    God helg til deg! :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Å så fine ting du har kjøpt deg. Så enkelt og vakkert med dei vårlege korta. God idè :) Og mugga var berre skjønn altså. Godt å høyre at du er bedre. Infuensaen har inntatt vårt hus også. Eg er den einaste som har sluppe unna (så langt) men til gjengjeld har eg fungert som 24/7 sjukepleiar siste veka. Kjedeleg med sjukdom, håper me snart er over det. Me må treffast så snart me alle er friskmeldte. God helg og god klem fra meg ♥

    SvarSlett
  6. Fantastisk vakre bilder!

    Ynskjer å takke deg for fine ord og ynskje deg ei strålande god helg! ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  7. For en utrolig stilig ide!:)
    Og nydelige kort..:)er herlig å tilføye litt farger etterhvert nå..:)Lengter etter vår:)
    Ja den tekannen/potten er skikkelig skjønn!!:)(Kjøpte den samme til min mor på morsdagen..:))
    Håper du får en nydelig helg!:)
    God klem fra Camilla.

    SvarSlett
  8. Sååå koselig i vinduskarmen din!

    Herlig bilde i innlegget under - kjempekoselig!

    Ha en fin helg
    KLEM

    SvarSlett
  9. Så fint det ble! :) Jeg elsker sånne gamle vinduer, og jeg elsker alt som gir fornemmelser av vår! Og det gjorde dette innlegget ditt! Takk :) Ønsker deg en nydelig søndag. Klem fra meg

    SvarSlett