torsdag 9. februar 2012

Norgesglass

Norgesglass finnes i mange størrelser, og utgaver, og er en stor favoritt hos meg. Jeg bruker de nok ikke sånn som de opprinnelig var tenkt, nemlig til sylting, safting og hermetisering... Der har nok mine formødre mye mer å skryte av! Men de kan brukes til så mange andre ting... 
Som lyslykt...
Blomsterpotte...
Oppbevare oppvaskpulver...
Til frokosblanding og kaffepulver...
Bestikkholder...
Til å ha telys i...
Hva bruker DU norgesglass til?

En fin dag til deg!

3 kommentarer:

  1. Eg har gamalt sølvbestikk, telys og sandkakeformer i mine norgesglas.
    Ikkje noko kjekt å vera sjuk, god betring!

    SvarSlett
  2. Norges glass er så sjarmerende,har flere selv :))
    God bedring ♥
    Her er det migrene,begynner å gi seg no :/

    Klem Bente

    SvarSlett
  3. Heisann!

    Håper du blir bedre snart, her har vi hat en runde med forkjølelse og håper det var alt for denne vinteren;-)

    Godt du likte pianoet mitt i hvitt, det var litt av en jobb så bra det var verdt det!

    God kveld videre til deg!

    SvarSlett