tirsdag 21. februar 2012

Storebrors rom

Det er ikke hver uke at storebrors rom er framkommelig, og iallefall ikke blogifiserbart! Men nå har jeg fått ryddet der inne, så da må rommet foreviges fra sin beste side! Oppbevaring er et nøkkelord på barnerom, og denne gamle kofferten har fått en renesanse...
Skråtak og høye sengegavler er ikke alltid forenelig, så her måtte vi snu den høyeste gavelen ut i rommet. Senga kjøpte jeg på finn.no, for mange år siden. Den lille hunden heter Kai, og har vært en trofast følgesvenn i alle år! Sengeteppet var en julegave, og kommer fra prinsess.
Jada, mora er trønder, så det er viktig å vite hvor man har sine røtter...
Skatollet er kjøpt i et dødsbo, og har enda ikke fått nye håndtak... 
Igjen oppbevaring... Denne gang en dynamittkasse.
Sabeltannskuta står på en gammel, sjarmerende hylle. 
Enda en hylle til pokalutstilling, og radiostyrt bil. Cder henger til pynt i taket...
 Her er det viktigste på rommet, nemlig trommene! Musikk er en viktig del av livet til storebror, og han har store drømmer i den retningen...
Så bare vent noen år, og følg med på MGP jr...
Fotball og hårvoks er også viktige detaljer i en snart 9 år gammel gutts liv...
Og privatliv...
 
Og fred fra håpløse foreldre... 


Hold fast på drømmene dine gutten min!









4 kommentarer:

  1. Morsomt å se døra til rommet :))Ser ut som døra her nede :))Stilig gutterom, kjekt han har slagverk, musikalsk gutt dette da :)

    Ha en god dag du også!

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Hei på deg, og takk du, jeg tror jeg ikke har den medfødte se problemer-genet.)))) Så tøft rom og morsomme kommentarer, har selv en på ti og kjenner igjen stilen:) Fint sengeteppe også. God natta, vennen:)

    SvarSlett
  3. Så flott på rommet hos storebror - slikkelig kult gutterom!!!

    Ha en fin ettermiddag og kveld!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Hihi! Så artig med sånne beskjeder på døra! Husker da jeg laget sånne selv jeg... ;) Også viktig med litt RBK-effekter da!! :D
    Klem

    SvarSlett