søndag 26. februar 2012

Happy!

Nydelige snøklokker har fått komme inn i stua!
De står i en gammel bolle, kjøpt på loppis.
De får iallefall meg til å smile...Men helgas kanskje største grunn til å smile fikk jeg da jeg så inn til
Øyeblikkjentene og oppdaget at mitt bilde kom på 5. plass i fotokonkurransen med kjærlighet som tema!!
Bildet som jeg tok av Bestemor og Magnus for vel et år siden nådde opp blant alle de flotte bidragene! Lille meg, som ikke alltid tror jeg har så mye å bidra med, men som har klart å fange kjærligheten mellom to av de menneskene jeg er mest glad i... Og da blir jeg ganske happy! 
Nyt søndagen, løft blikket mot solen- da ser du nemlig ikke skyggene!
Kristinklem
 

10 kommentarer:

  1. SÅ nydelige bilder; Kristin! Jeg har det samme ordet selv, i grått på badet. Nydelige blomster, kjempefint! Og det siste bildet da...det stråler ømhet lang vei, ekte kjærlighet. Aldeles nydelig, og rørende. Vakkert. Stor klem, og god søndag til deg!

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at du er happy :)
    Bildet ditt var nydelig, og det var også snøklokkebildene!
    Ha en herlig søndag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så artig at bildet ditt kom så langt opp, det er virkelig kjærlighet mellom de to. Likte så godt bildene fra rommet til jenta di. Så trivelig hun har det. Flott å kunne ta inn snøklokker. Her nord hos meg er det snø, men ikke snøklokker. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 5 plass, så morsomt :) Bildet var kjempe flott, syntes du hadde fanget kjærligheten så bra :)

    Ønsker deg en flott søndag
    klem klem

    SvarSlett
  5. Takk for koselig kommentar, og velkommen som følger hos meg :)
    Loppisbollen din med snøklokker i var kjempefin! og masse gratulasjoner med 5. plassen med det flotte bildet ditt! Ikke vanskelig å se at det er masse kjærlighet mellom de to. :)
    Ha det riktig fint!
    Klem, Catharina

    SvarSlett
  6. Et nydelig bilde!
    Motivet viser kjærlighet og ro. Herlig!!!
    Vårlig hilsen Marit

    SvarSlett
  7. Heia Kristin :)
    For et vakkert bilde av Magnus og Bestemor, utrolig flott :))
    Har tatt inn noen små snøklokker her også, men de er så små at jeg har de i et egglass, hi,hi, våren har ikke kommet så langt her enda gitt :))

    Fin ny uke til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  8. Så glad for at du ble trekt ut :))
    Vakre snøklokker ♥ Så fin krukke du har satt de oppi !

    Klemmis fra meg

    SvarSlett
  9. Hei igjen :)
    Ser ut som innlegget mitt har hengt seg opp på bloggrollen,kunne du gjøre meg en tjeneste ??
    Å ta meg vekk fra din bloggrollen også legge meg til igjen.
    Det bruker å hjelpe :))

    KLem Bente

    SvarSlett
  10. Nydelig bilde av Magnus og bestemor, og et bilde som sier alt!! Og snøklokkene da, finnes ikke noe vakrere vårtegn - våren er ikke langt unna nå :)

    Ønsker deg en fin uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett