lørdag 25. februar 2012

Lillemors rom

Her ser dere dronningkronen til lillemor... 
Har ryddet på rommet til dronningen i huset, og det var ingen enkel oppgave...
  
 Barbiesko, hårspenner, sminkesaker, blyanter, klinkekuler, dill og dall og krimskrams overalt! 
Dukkehus med noe av inventaret på plass. Dette har jeg kjøpt på loppis, og malt hvitt. Lillemor har hjulpet til med maling på dørene...
Skjønne englekort, og hjertefat som jeg hadde på barnerommet mitt.
Sminkehodet fikk hun til jul, og det blir mye brukt. 
Min gamle dukkevogn gjør fortsatt nytten.
Har rammet inn kort med motiver fra Astrid Lindgrens bøker. Madicken og Bakkebygrenda er (heldigvis) store favoritter her i huset!
Dukkesenga har hun også arvet etter meg.
Av og til bytter hun ut kronen med cowboyhatt...
Mamma har vevd gulvmatter til alle ungene. Nydelig!
Her er den vimsete, danseglade, nokså bestemte, sjarmerende solstrålen min!
Skolejente til høsten, og hun er sååå klar!














10 kommentarer:

  1. Så skjønn prinsesse:) og et kjempesøt rom,dei samle seg jammen masse og det er særlig småtinga som tar tid å rydda,utruligt ka dei har:)
    Heiter ho Hanna?såg bokstavene på veggen,eg har ei som heiter Hannah og bare med H til slutt,var fint med bokstaver slik på veggen:)

    Ha ein fin lørdag!

    SvarSlett
  2. Så nydelig prinsesserom :)
    Kjenner til det der med masse dill dall og krims krams ;)
    Gøy når dine ting også kan glede henne!
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Dette var et rom for en prinsesse ja :) Så koselig :) Jeg hadde en nesten lik dukkevogn som min datter brukte da hun var liten :)

    Ønsker deg en flott lørdag
    klem klem

    SvarSlett
  4. gratulerar med plass i øyeblikk-kåringen!! når eg åpna innlegget til øyeblikk.net tenkte eg på deg, og håpte og trudde at bildet ditt var blant favorittane, for det var eit fantastisk bilde!
    koselig rom Den skjønne prinsessa di har! god helg! klem

    SvarSlett
  5. Så kjekt du er med i øyeblikk-kåringen :))
    Nydelig bilde ♥
    Flott prinsesse rom :)

    Klemmmm

    SvarSlett
  6. For et koselig jenterom..:) Så ut som prinsessen også var godt fornøyd:) Håper dere alle sammen får en nydelig helg!:)
    God klem:))

    SvarSlett
  7. Så nydelig jente - og for et herlig rom hun har! :) Masse fine ting hun kan kose seg med.Veldig gøy med arveting syns jeg! :) jeg håper dere har hatt en fin lørdag sammen så langt - og at resten av helgen blir fylt av glede og hygge. Så må jeg bare fortelle deg at jeg setter så utrolig stor pris på dine oppmuntrende kommentarer hos meg. Du gleder meg mer enn du vet! TAKK for at du viser sånn godhet!! Velsignet helg til deg - og dine.

    SvarSlett
  8. Lillemor er ei heldig lita ei :)
    Vakkert ♥

    Ynskjer deg ein kos laurdagskveld!

    Og takk for fine ord ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  9. Nydelig! Ja, nå ble jeg nesten litt sjalu!! ;)
    Akkurat det rommet, drømte jeg om da jeg var lita!
    Mon tro om mamma'n din tar på seg veveoppdrag? Kjempefin rye!
    Fin lørdagskveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Nydelig jenterom! Heldig liten prinsesse:-)

    Så nydelig rye, vakkert minne for jenta di å ta med seg videre.

    God lørdagskveld videre!

    SvarSlett